Deszczowa przygoda z gadżetami FORTRESS GIFTS

150x110

Nim przeminie lato, warto pomyśleć o kampanii gadżetowej, która jesienią podbije serca Klientów. Fortress Gifts podpowiada, co może stać się atrakcyjnym upominkiem reklamowym marki, gdy nadciągnie jesienna słota.

Akcesoria sprawdzające się podczas deszczowej pogody to bogata oferta kolorowych parasolek i pelerynek przeciwdeszczowych. Gadżety Fortress Gifts sprawią, że deszczowe pochmurne dni nie będą przygnębiające, a ich pozytywna energia zachęci do jesiennych spacerów i wycieczek.
Kolorowe parasolki to znakomity sposób na reklamę marki. Duża powierzchnia zadruku, wiele możliwości kolorystycznych oraz fakt, że gadżet ten nie wychodzi z mody i jest niezbędny, nie tylko jesienią, ale przez cały rok, sprawiają, że warto wziąć go pod uwagę planując kampanię promocyjną. Wariacją tego gadżetu jest… parasol ukryty w butelce. Stylowe opakowanie, a w nim składany parasol to śmieszny i oryginalny upominek reklamowy.
Pelerynki przeciwdeszczowe, będące alternatywą dla parasola sprawdzą się wśród osób ceniących sobie swobodę. Ich radosna kolorystyka poprawi nastrój w pochmurny dzień, a miniaturowe plastikowe pudełko, w którym zmieści się peleryna zajmie minimum miejsca w kieszeni, czy torbie. Praktyczny gadżet sprawdzi się podczas wycieczek pieszych, rowerowych, koncertów i wydarzeń sportowych. W ofercie dostępne również pelerynki dla dzieci w tęczowych kolorach z bajkowymi motywami.

Informacje o firmie:
Fortress S.A. jest liderem w realizacji wielkowolumenowych promocji gadżetowych (Fortress Gifts) dla firm.
Łączy trendy w produktach promocyjnych z wiedzą, kilkunastoletnim doświadczeniem na rynku, kontaktami handlowymi, wysokimi umiejętnościami w zakresie importu, logistyki i finansowania kontraktów.
Realizuje najbardziej nietypowe, indywidualne zamówienia o dużym wolumenie. Dzięki temu, kampanie gadżetowe Fortress Gifts są niepowtarzalne. Ma pomysły na produkty promocyjne, pomagając Klientom w dopasowaniu produktu do koncepcji akcji promocyjnej.
Fortress cieszy się zaufaniem uznanych firm sektora FMCG, między innymi takich, jak: Unilever, Kompania Piwowarska, Danone, Coca-Cola, Maspex, Coty czy Felix, wydawnictw H. Bauer, Gruner + Jahr, KDC oraz banków, m.in. Lukas Bank.
Dotychczasowymi hitami okazały się dostarczane przez Fortress maskotki i koszulki wspierające sprzedaż produktu witaminowego Vitaral, pluszowe misie Saga zwiększające sprzedaż herbaty marki Saga oraz bajkowe lunchboxy Rama, cieszące się uznaniem w całej Europie oraz maskotki Małe Głody, towarzyszące promocji sprzedaży serków Danio.
Na europejskim rynku znalazło się 28 mln artykułów promocyjnych stworzonych przez Fortress Gifts.
www.fortressgifts.pl
http://www.facebook.com/FortressGifts